lördag 25 december 2010

18:42

Merry christmas!!

Då var denna julafton gjord.. allt går bara för fort känner jag.
Vår jul har iaf varit mer än BRA.
Vi firade jul hemma hos Villes föräldrar detta året, och det var bara så mysigt.
Det var oxå Max första jul, spännande :-)
inte för att han förstod var tomten var eller vad som är menig med hela julen-
men det får man "tro" att han gör ;-)
Hoppas ni alla där ute haft en lika mysig jul som vi ...det är alla värda!!


Tyvärr så funkar inte den lilla " sammankopplingen " mellan min data och lur FORTFARANDE..
Men får ta tag i detta snart.. har ju ännu mer och visa nu..

Idag är det juldagen.. oj för ett årsedan :-) då hade vi inte Max och då var det party!
Idag är det mys här hemma med lite vin och prat.. just nu är faktiskt min Ville och min pappa
ute och tar en öl. Hoppas dom har det trevligt.. och alla ni andra som ska ut och slå klackarna i taket
Ha det så kul ni med!

Puss på er och ses snart med nya bilder
Så länge får ni lite annat smått och gott

Utgång i Vegas

jag och carro i Vegas


Jag och carro i poolen i Vegas
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar