tisdag 6 september 2011

KVÄLLSMAT

Nu är kl snart 18, jag hoppar av mitt jobb, hade tänk och skriva en massa idag.. men OJ!!vad trött och hängig..Så inget med det, hoppar in på jobbet strax före 7 imorgon, tänkte även hinna med å ge några rader..


Nu blir det och åka till en av mina finaste och äta lite kvällsmat och bara mysa!! Det är underbart!!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag? FULL FART hela dagen, Inskolning med MAX ..Det går för övrigt jätte bra.. Han skolas dock in väldigt ung.. men jag tror det kan vara bra i hans fall :) samtidigt som "begreppet" inte är lika stort?? Eller? Att han kanske inte riktigt förstår att nu går verkligen mamma och pappa.. Klart han saknar oss, men INTE lika mkt som man saknar honom <3

Skriver mer som imån, och då kommer förklaringen HUR VI lever nu :) Jag och Min MAX!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar