måndag 5 september 2011

Allt ont bär något bra!

hej alla fina!
Satt som idag på jobbet och tänkte om jag skulle ta tag i och fortsätta att göra ETT nytt inlägg i min älskade "dagbok", och ja, så blev det..detta inlägg blir väldigt kort å kanske inte det mest intressanta men jag kan börja med och skriva, efter att ha snokat igenom mina gamla inlägg.. Så ser inte livet riktigt likadant ut som då.. Mer om detta tänker jag skriva om som- imån! Men glad är jag över å få ta tag i å skriva några rader, å gladast av allt, gjorde mig då jag loggade in å såg era frågor!!? Om vart VI hade tagit vägen.. Fina människor.. Imån kommer massa uppdateringar och möjligtvis en del bilder, Max är nu snart 11 månader och är fortfarande samma underbara grabb!!
Ja ja , nu ses vi imån!
PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar