måndag 3 januari 2011

hej mina fina 21:16


GOTT NYTT ÅR ALLA !!





HOPPAS ALLA HAR HAFT EN TOPPEN STAR PÅ DET NYA ÅRET???!!

Själv firade vi in det med god mat och dryck , samt med goda vänner!
Kan det bli så mkt bättre??
Jag är iallafall nöjd, vi fick till och med natt gäster.. :) 

Så det var trevligt!
Dagen efter startade jag min dag med att gå upp i tid med min Max, 
sedan gav vi oss ut på en frisk promenad.. vi var tillbaka kring 9:30, då låg gästerna plus
min Ville fortfarande och sov..
Fick upp dom, och hade då köpt frukost till oss alla.
Men det var dock svårt att få i sig ngt - inte från min sida dock ;-)


Nu är 2011 här, känns lite konstigt varje gång tycker jag. 
Men men .. Nu ska jag krypa ner och sova.. Jag och Max är själva hemma, Ville har börjat sitt nya jobb nu, det menas att han jobbar 16:00 - till gästerna har gått..
Det positiva är att vi har hela dagen tillsammans alla 3.

Slänger upp lite bilder som imån.. men här har ni min nyårsblåsa som jag bar!

Lite pics innan jag hoppar in i sängen!
Natt natt PUSS

<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar