onsdag 13 oktober 2010



Valco Ion Single



2010 Stokke Xplory Stroller Basic





Dom här två vagnarna hade jag till det minsta barnet när jag arbetade i USA och nu när jag själv snart ska bli mamma så skulle jag mer än gärna kunna tänka mig att köpa någon utav dem här. Jätte lätt styrda bägge två, och extremt lätta att fälla ihop, speciellt modellen Valcon. Till och med min sambo Ville sa det då han "provkörde" Valcon. 
Stokke är en hyffsat tuff design tycker jag, och gillar att du kan vända på den.
Finns i massa läckra färger också. Och tro mig, den väcker uppmärksamhet "om man nu gillar det " ;-)


Själva så föll vi pladask för ------->

Graco Symbio 







Älskar vår vagn, den verkar toppen och framför allt säker.
Nu väntar vi bara att få lägga vår lille krabat i vår vagn, och hoppas på att han kommer att gilla den.


                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar