fredag 15 oktober 2010

14:46


Dag 6 INGEN BEBIS!!

Fick frågan om jag käkat massvis med  sega gubbar och råttor under min graviditet..jaaa??
Hallå? Gud gör mig pigg , glad , bla bla.. Vill verkligen bara få föda nu!
Och snälla ALLA sluta och ring och fråga om jag fått - eller om jag känner något ut över det vanliga,
för svaret är ändå - NEJ!!
Gud kan man låta mer bitter? Tror inte det , men ni som gått över tiden som jag vet exakt hur jag känner!
Pest och pina :-( Tack gode gud för min älskade Ville!! Vad hade jag gjort utan Dig.. Älskar han så!!

Japp så min dag ända fram till nu har bestått av - vaknade 10:30 - fixade mig - tog en promenad och mötte upp min vän Frida , vi tog en promenad , sedan gick vi hem och tog en lunch tillsammans , Mysigt verkligen!! Fredagar är väl något speciellt? Gillar verkligen dom. - Ända sedan jag varit liten så har jag "älskat " mina fredagar.. Klädde till och med upp mig när jag var liten i fin klänning , strumpebyxor med olika mönster på och mina allra finaste " kalas " skor HAHA!
Mina " kalas skor "


Nej nu är kl snart 15 , och då slutar min Ville. Saknar han mer än vanligt idag..så ska bli skönt att få se han. Blir en liten fika om han är lika sugen på det som jag.
Men innan jag springer ner för att möta han så vill jag visa några shopping tips till barn - det här är på min lista :
Cheap Monday tröja finns även i grått

Cheap monday jeans


Allt detta finns på Nelly.com

Nu drar jag! PUSS PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar