onsdag 13 oktober 2010

11.05

Fjärde dagen och ingen bebis här! Har sovit otroligt dåligt i natt.. vilket jag känner påverkar mitt humör.
Min, min just nu när jag skriver är väl typ den klassiska " ni vet när ögonen är minimala och munnen putar ut en aning, plussa detta med ett jätte "ruffsigt" hår "
Men ska snart ta till mina hjälp medel och fixa mig inför min promenad!

Idag är det den 13 oktober, och för 11 år sedan så föddes min storasysters första dotter!
Linnea heter hon, och idag är det hennes 11 års dag GRATTIS till min lilla prinsessa

Tänkte lägga upp lite före och efter bilder på min mage idag, mitt första kort är från ca vecka 8 om jag inte minns fel. Då man trrrrycker ut magen för att man vill att kompisar och familj ska säga " jaaa men nu ser man ju faktiskt en liten bula " hahah!! Så roligt.. Underbart.. sin vecka för vecka har verkligen sin egna lilla charm..


Mitt bröd som jag baka igår blev för övrigt riktigt gott.. Jag ocvh min Victor mummsade i lite igår.
Ganska så stark smak av oliver , men vi älskar det så för oss passade det alldeles utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar