torsdag 14 oktober 2010

11.46

Dag 5 : ingen bebis ännu... Nu börjar det bli jobbigt!! Känner mig som en flodhäst, eller rättare sagt som en sur flodhäst. Tummen är typ lika stor som lillfingret.
Snälla snälla snälla lilla söta bebis kom ut till oss!!
Redan nu har han visat att han har övertaget på Pappa och Mamma.
Riktig liten tuffing.





Väskan är packad , kameran är laddad ALLT är redan fixat och klart!
Och idag är det besök hos barnmorskan.. Jag minns när vi satt där och hon bokade in den 14 oktober, både jag och min Ville sa " neeehehehe men då har vi ju redan fått, så det är ett återbesök då eller??"
Barnmorskan svarade snabbt med ett leende på läpparna : nee men i dom flesta fallen så går man över tiden så då är det lika så bra att boka in en tid redan nu.
Vi bara : tittade på varandra och sma skakade på huvudet, och bara neehehe.. inte vi inte tänkte vi.
Och vad händer? Här sitter man svullnare än någonsin och vill knappt gå till barmorskan för jag är livrädd att hon ska säga " huuuuur känns det?? vaaaa..( med ett leende ) ja det var ju det här jag sa, dom flesta går över Men så är det.
Jag kommer sitta där helt tyst med tårar i ögonen ;-) och tycka allmänt synd om mig själv!

Nix nu får jag rycka lite i min positiva sida känner jag!! Nu ska jag ta mig en dusch och tänka igenom vad jag ska ställa för frågor till barnmorskan osv..
Ha det toppen så länge så skriver jag lite senare




PUSS PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar