onsdag 24 november 2010

20:22

Tillbaka igen.

Tänkte börja detta inlägg med en klapp på axeln till mig själv, igår kom jag i mina gamla jeans!!
Tycker faktiskt att jag är ganska duktig - med tanke på en månad senare - är jag i mina gamla jeans.
Kan inte säga att jag har kört järnet , utan promenader är det jag gjort. Skippat frukost , och köpt en kaffe sedan rullar jag Max och vagnen iväg!
Underbart att komma upp i tid och ge sig ut på en morgon promenad.
Man får hitta sina små knep. Nu har jag även skippat allt vitt , mjölk , mjöl bla bla..
och bara det är bra för kroppen " att rensa sin kropp " nu har jag dock inte gjort det för den saken skull , utan för att Max har en väldigt känslig mage, och det sägs att det kan bli bättre om du ute sluter allt som har med mjölk att göra.. typ ALLT! Har gjort detta lite över en vecka , och Max mår redan så mkt bättre.
Och jag kände lite så att om jag ändå ska skippa mjölk, så kan jag lika väl köra på hårt och skippa så som mjöl också.
Nog om det :-)

Här kommer två bilder på vad jag fixa idag
mina burkar på bordetsom ska fyllas på med flingoroch så fattas dock en vit hyacint

Det här är Villes mormors gamla ostfat , helt underbart vackert. Det pyntade jag med enris , kanel och ett fint snöre.
Fixade lite annat här hemma också , men det håller jag tills fredag kväll , när jag är klar med allt julpynt!
Hjälp - kan ni förstå att det är första advent på söndag..? Allt går otroligt fort , men det gillar jag !

Tänkte visa vad vi haft för oss mer ikväll.. det här är vad vi gjorde ikväll innan pyjamasen åkte på, och innan det var nanis dags. Vi badade :-)
GOD NATT ALLA FINA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar