onsdag 24 november 2010

Underbar morgon 14:24

Idag vaknade vi sent , kl var nästan 9:00. Så skönt var det.
Då hade vi ett missat samtal från Camilla och Liam , så det blev en go promenad med dem idag.
Det blev även lite jul shopping , vad det blev visar jag upp på fredag kväll då allt är fixat!
Längtar så till jul , speciellt nu när man har barn , då kan man gå in för det lite extra " precis som när man själv var barn "
Nästa vecka blir det lite pepparkaks bakning , tänkte även ge mig in på att göra lite julgodis och marmelad.
Om det blir av? Tanken är ju väldigt kreativ iallafall ;-)

På min önskelista ligger även denna underbara.. Priset är dock för mkt. Men den finns på Hjärterum för 1995:-
Men jag har hittat en annan.. samma storlek och lika fin för 379:- på Barnvagscentralen , tyvärr får jag väl säga att det var den sista som jag tog! Kommer även upp bilder på den oxå.


Nu måste jag passa på att få lite saker gjorda medans min Prins Max sover.. Så skrivs senare om allt jag lovade om igår Tjiiiing

Min Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar