fredag 26 november 2010

Vilken Dag! 23:00

Idag har jag och Max haft en kanon dag. Igår fick vi en förfrågan - av Max farmor Ulle , om vi ville förlja med på en hel dag i Alingsås!

Det tackade vi självklart Ja till. Och det kan vi verkligen inte ångra - så mysigt vi haft!
Alingsås för övrigt är verkligen en jätte mysig liten stad , gillar när det är de där gamla stuket på hus.
Så TACK Ulle för en helt underbar dag idag!!

Tyvärr slutade kvällen lite olyckligt.. :-( Max har haft en liten infektion i sitt vänstra öga sedan han kom till världen. Och det har bara blivit värre och värre. Så ikväll bestämde jag mig för att åka upp till Barn med honom.. åh.. där tog dom odling på han. Och han skrek och skrev, min lille prins!!
Nu sover han ..och jag hoppas han får en prins sömn så han vaknar och är på bra humör och känner sig bättre imorgon - köpte en liten leksak till han , som spelar lite olika låtar. Han älskar musik.
Så det ska han få lyssna på imorgon! Jag älskar dig Max!!

Jag lovade att lägga upp julbilder idag, men som ni förstår så blev det inte så mkt med det ikväll , så det får bli imorgon! Då ska jag göra vår adventljusstake :-)'
Slänger ialla fall upp några bilder!
PUSS på er

Min älskade Max!

Premiär för Min vän Fazli och Max

En mamma Emelie

Här har vi inhandlat lite jul kul
Här är mina efterlängtade UGG´s till Max
hämtas ut imorgon kan jag lova

Max efter besöket hos läkarn idag..tröttis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar